HTML

Lájkolj minket!

Képgaléria

Budapest szmogtérképe

Budapest szmogtérképe

Friss topikok

Moldován László beszámolója az alakuló ülésről

2010.10.15. 20:28 palkotamas

2010. október 12-én volt az új önkormányzat alakuló ülése. A patkó alakú asztal ablak felőli oldalán kaptam helyet, utolsó előttiként, előttem a sorban fideszesek ülnek, mellettem, utolsóként Molnár István, a FÜGE képviselője. Az ülés előtt megtanítottak a szavazó gép használatára, nem túl bonyolult, nekem is sikerült megtanulnom. A Himnusz eléneklésével kezdtünk, azt hiszem, rajtam kívül mindenki énekelt (én nem akartam borzalmas énekhangommal terhelni a többieket), a jobbikos még a kezét is a szívére tette, egyből kitűnt, ki az igaz magyar. A korelnök, Gergely József vezette az ülést. A napirend elfogadása után a Választási Bizottság elnöke ismertette a választási eredményeket, majd kiosztotta a megbízóleveleket. Letettük az esküt, majd Vattamány Zsolt elmondta polgármesteri programját, amely szinte szóról szóra az Erzsébetvárosi Újságban megjelenttel volt azonos. Ezután egyhangúlag megszavaztuk a polgármester bérét (én is megszavaztam, mert nem emeltek rajta az előző időszakhoz képest) és a költségátalányát (itt talán inkább tartózkodnom kellett volna, mert a százalékban megadott érték felső határát javasolták). Következő napirend az alpolgármesterek megválasztása, és illetményük megszavazása volt.
Előzőleg attól tartottam, hogy sok külsős alpolgármesterünk lesz, de a háromból kettő önkormányzati képviselő, és csak egy, Rónaszékiné Keresztes Mónika (a 10. választókörzet országgyűlési képviselője) külsős. A szavazás titkos volt. A két belsős közül az egyiket egyhangúlag, a másikat egy ellenszavazattal (nem az enyémmel) választottuk meg (én azért szavaztam meg őket, mert remélem Vattamány a legalkalmasabbakat választotta ki), Rónaszékiné viszont 3 (három) ellenszavazatot is kapott (köztük az enyémet, ugyanis nem támogatom az álláshalmozást, és szerintem az országgyűlési képviselőség és az alpolgármesterség is egész embert kíván). A béreket és a költségátalányt megint egyhangúlag szavaztuk meg (indoklás és tartózkodás elmulasztása miatti rossz érzés mint feljebb). Elénekeltük a Szózatot (én megint kivontam magam, indoklás feljebb), majd bezárták az ülést. Egy pohár pezsgővel koccintottunk (utálom). Szombaton rendkívüli ülés.

Szólj hozzá!
Ha tetszett a cikk, egyetértesz velünk, vagy kíváncsi vagy a véleményünkre, nyomj egy lájkot!

Címkék: önkormányzat erzsébetváros 7ker moldovan

A bejegyzés trackback címe:

https://lmp678.blog.hu/api/trackback/id/tr582374794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása