HTML

Lájkolj minket!

Képgaléria

Budapest szmogtérképe

Budapest szmogtérképe

Friss topikok

8ker: csodák, érdekességek

2010.09.22. 23:41 jt

Az utóbbi hetekben volt szerencsém pár csodás helyet megismerni a kerületben. Elsősorban a Kulturális Örökség Napok keretében: igencsak büszke voltam arra, hogy a kerületben több helyszín volt, mint két Nagykörút menti kerületben együttvéve. Jártam a Festetics palotában, ahol az Andrássy Egyetem működik, a Gutenberg házban, a Baross villamoskocsiszínben és a Művészkertben. Ez utóbbitól csak kb 100 méterre lakom, ennek ellenére már évek óta vadászom az alkalmat, hogy bejussak. Egyszer nem értesülök róla időben, máskor vidéken vagyok, megint máskor meg betörés miatt elmarad a program. Mindegyik helyszín egy-egy kis csoda, a Festetics palota pedig a legszebb épület a kerületben!

Jártam még a Kesztyűgyárban, ma pedig kerékpáros felvonulást rendeztem önkéntesként (hagyományosan), a pártpolitikát továbbra is távol tartva az eseménytől. Nagy bánatomra azonban a szomszéd, 7. kerületbe osztottak be.

Holnap 5 órára pedig egy kerületi rádióstúdióba vagyok hivatalos, hallgassatok délután 5-től a Rádió C-n: http://www.radioc.hu/ vagy FM 88.8!

Szólj hozzá!
Ha tetszett a cikk, egyetértesz velünk, vagy kíváncsi vagy a véleményünkre, nyomj egy lájkot!

A bejegyzés trackback címe:

https://lmp678.blog.hu/api/trackback/id/tr982316703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása