HTML

Lájkolj minket!

Képgaléria

Budapest szmogtérképe

Budapest szmogtérképe

Friss topikok

0 perc: Indulunk! Az LMP 6ker csapat bemutatkozik

2010.08.16. 12:06 budapest 678

Önkormányzati választások Terézvárosban  - az LMP jelöltjei

 

Cake Olivio
6. kerület polgármesterjelöltje

30 éves vagyok, Budapesten születtem és 10 éve élek Terézvárosban. Több évig demokráciafejlesztéssel foglalkoztam a civil szektorban., a 2010-es országgyűlési választásoktól pedig az LMP politikai kommunikációs csoport munkatársaként dolgozom.

Polgármesterjelöltként a Hunyadi tér és csarnok felújítási munkálatainak mielőbbi elindítását, a kerületi ingatlanok eladásának újraszabályozását és utcáink tisztán tartását tartom a legfontosabb feladatoknak. Célom, hogy a helyi civil szervezeteknek nagyobb beleszólásuk legyen a döntési folyamatokba. Egy zöldebb, tisztább kerültért dolgoznék, ahol a helyi lakosok úgy érzik, van képviseletük a közgyűlésben.

 
Kopiás Attila
1. egyéni választókerület
 
28 éves informatikus vagyok. Olyan Terézvárosban szeretnék élni, ahol az ember van a középpontban. A kerületnek tiszta kezekre és tiszta közterületekre van szüksége.
 
Kékesi József
2. egyéni választókerület
 
69 éves közgazdász, adótanácsadó vagyok. Az önkormányzat gazdálkodásában támogatni kívánom a közösségi érdekeket, erősíteni a civil kontrollt, mind a költségvetési pénzek, mind az önkormányzati vagyongazdálkodás területén.
 
 
Burkané Szénási Szilvia
3. egyéni választókerület
 
33 éves, jelenleg főállású anyuka vagyok. Korábban kereskedelemben dolgoztam holland nyelvvizsgával. Tisztább, biztonságosabb Terézvárost mindenkinek! Egyforma esélyeket! Korrupciómentességet!
 
 
 
Soós Andrea
4. egyéni választókerület
 
44 éves családgondozó, 3 gyermek édesanyja vagyok. Igazságos és korrupciómentes önkormányzatot, tiszta utcákat, egészséges levegőt szeretnék a Terézvárosban. Csak együtt tudjuk megváltoztatni kerületünket!
 
 
 
Heltai László
5. egyéni választókerület
 
36 éves közgazdász vagyok. Képviselőként fő célom lesz az orcátlan korrupció felszámolása, az átlátható önkormányzat és az, hogy a város nagy melegben is élhető legyen: hűtött közös terek, fasorok telepítése, házak árnyékolása.
 
 
Cake Olivio
6. egyéni választókerület
 
30 éves vagyok, demokráciafejlesztéssel foglalkozom, és 10 éve élek Terézvárosban. Önkormányzati képviselőként egy zöldebb, tisztább kerületért dolgoznék, ahol a helyi lakosok úgy érzik, van képviseletük a közgyűlésben.
 
Medve Kinga
7. egyéni választókerület
 
Medve Kinga Sára vagyok, 27 éves informatikus. Megválasztásom esetén tevékenyen hozzá kívánok járulni ahhoz a megújult, hozzáértő és erkölcsös városvezetéshez, melynek záloga a Lehet Más a Politika.
 
 
 
Kövesdi András
8. egyéni választókerület
 
35 éves közgazdász és történész vagyok. Egy élhető, tiszta és átlátható gazdálkodású kerületben szeretnék élni. Rendezett és családias hangulatú Hunyadi tér kialakítása a fő célom. Kincsünk a piac
 
T. Sz.
9. egyéni választókerület
 
34 éves térségfejlesztő, szociológus, mozgókép- és videoszakember vagyok, 10 éve környezetvédő az Ökotárs alapítványnál. Több zöldterületet, jobb közlekedést és jól működő piacot Terézvárosnak! Legyen Pest Budája a hatodik kerület!
 
 
Vass Miklós
10. egyéni választókerület
 
35 éves betegszállító vagyok a Péterfy kórházban. A tiszta utcák, a nyugalmas alvás mellett tenni szeretnék egy megfizethető jegyáras, kerületünkben létesülő önkormányzati uszodáért.
 
 
 

Az LMP főpolgármesterjelöltje: Jávor Benedek, országgyűlési képviselő, a Fenntartható fejlődés parlamenti bizottság elnöke

 

Jávor Benedek parlamenti oldala

Jávor Benedek blogja 

Jávor Benedek Facebook csoport

 

 

Szólj hozzá!
Ha tetszett a cikk, egyetértesz velünk, vagy kíváncsi vagy a véleményünkre, nyomj egy lájkot!

Címkék: 2010 terézváros kopogtatócédula 6ker

A bejegyzés trackback címe:

https://lmp678.blog.hu/api/trackback/id/tr902225260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása