HTML

Lájkolj minket!

Képgaléria

Budapest szmogtérképe

Budapest szmogtérképe

Friss topikok

LMP jelöltünk Terézvárosban: Kaszics Bálint

2010.02.05. 16:41 budapest 678

Lehet másképp Terézvárosban!

Budapest, VI. kerület, 8. sz. egyéni választókörzet

Kaszics Bálint vagyok, 1978-ban születtem. Életem meghatározó részében Terézvárosban laktam. A Lehet Más a Politika alapító tagja vagyok, végzettségem szerint fényképész és szociológus. Az egyetemen településtudományi- és humánökológiai szakirányon végeztem. Dolgoztam és jelenleg is dolgozom civil szervezetnél, aktivistaként részt vettem több városi civil környezetvédelmi kezdeményezésben. Voltam laboráns, fotóriporter, részt vettem szociológiai kutatásokban. Dolgoztam a Tudományos Akadémia égisze alatt működő Klímabarát Települések Szövetségénél, ahol különböző adottságú települések számára dolgoztunk ki a helyi viszonyoknak megfelelő klímavédelmi terveket. Jelenleg a hajléktalan-ellátásban tevékenykedem.

Számomra mindenekelőtt a természeti- és épített környezet védelme, a közösségek megtartása és fejlesztése, a szociális ellátás minél szélesebb körű biztosítása, a városi élet elviselhetőbbé tétele fontos. Terézvárosban az élhető környezet szempontjából elengedhetetlennek tartom a kerület köztereinek zöldítését, minél több fára, bokorra van szükség. Kiemelt jelentőségű az is, hogy a kerület beépítésének mértéke ne növekedjen; a parkolási gondok nem súlyosbíthatók azzal, hogy a további építkezések még több autót – nagyobb forgalmat vonzzanak a kerületbe. A főváros lakói, így a terézvárosiak is, átlagosan három évvel rövidebb ideig élnek a rossz levegő miatt. A Lehet Más a Politika olyan tömegközlekedést kíván megteremteni, amely színvonalas szolgáltatást nyújtva valódi alternatívájává válhat az autóhasználatnak, ezáltal oldva a fővárosi közlekedésben és a levegő szennyezettségében tapasztalt áldatlan állapotokat. Ez az átalakítás különösen az olyan belső kerületek számára lenne sürgető, mint Terézváros.

Ha Önnek is fontos az egészségesebb levegő, a közszolgáltatások biztonsága és egy új politikai erő megjelenése kérem, adja nekem ajánló szelvényét!
Postázza központi irodánkba: 1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 37. (11-es kapucsengő)

Vagy leadhatja személyesen az alábbi pontokon:
1. YARD ruhabolt: 1085 Bp. József krt. 23 (Blaha Lujza térnél) - nyitva tartás: H-P 10-18, SZ 10-13
2. Hámori Könyvkötészet: 1074 Bp. Csengery u. 30. pince-műhely - nyitva tartás: H-P 6.30-12.0.
3. Sirály 1061 Budapest Király u. 50. nyitva tartás 10-24
4. Ladino bár  1072 Budapest, Dob utca 53. Nyitva tartás: H-P 10-24 Szo: 11.30-24      5. Thália Café, Hajós utca 9. (minden nap 12-től 01 óráig)
6. Sonnevend Kinga, 1066, Budapest, Lovag utca 6
7. Joker Café Söröző, Rébék Tamás 1061, Budapest, Andrássy út 3.
8. Alternatíva ékszerüzlet, Andrássy út 46. (az udvarban) 
9. Lumen Galéria és Kávézó, 1088 Budapest, Miszáth tér 2., H-P: 8.30-19.00, Sz: 10.00-17.00

További információkat kaphat a jelöltről illetve a leadó pontok elhelyezkedéséről – melyek köre folyamatosan bővül - a következő honlapokon:
lehetmas.hu/terezvaros
http://lmp678.blog.hu/
http://www.lehetmas.hu/

Szólj hozzá!
Ha tetszett a cikk, egyetértesz velünk, vagy kíváncsi vagy a véleményünkre, nyomj egy lájkot!

Címkék: terézváros ajánlószelvény 6ker kaszics

A bejegyzés trackback címe:

https://lmp678.blog.hu/api/trackback/id/tr681732045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása