HTML

Lájkolj minket!

Képgaléria

Budapest szmogtérképe

Budapest szmogtérképe

Friss topikok

LMP jelöltünk Erzsébet- és Józsefváros közös választókörzetében: Moldován László

2010.02.05. 20:29 budapest 678

Lehet másképp Erzsébet- és Józsefvárosban!

Budapest, VII. és VIII. ker. nagykörúton belül eső részei, 10. sz. egyéni választókörzet

MoldovánLászló vagyok, 1959-ben születtem Budapesten. Gimnáziumi tanulmányaimat a Radnóti Gimnáziumban végeztem. Ezután a Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskola Kereskedelmi Karán üzemgazdász oklevelet szereztem.
Dolgoztam áruforgalmi előadóként, boltigazgató-helyettesként, üzletkötőként, de elég gyorsan világossá vált számomra, hogy nem ilyesmit szeretnék csinálni.
1988-ban csatlakoztam a Katalizátor Iroda nevű szamizdatkiadóhoz; ekkor ismerkedtem meg a könyvkészítés és -terjesztés rejtelmeivel. Teljesen beleszerettem, így azóta is ezt csinálom, először a legálissá váló Katalizátor Iroda, majd a Cartaphilus, most pedig családi vállalkozásként, kedvesemmel (gyermekeim anyjával), a Katalizátor Könyvkiadóban.
Négy gyermekem van, Lucifer 17, Bendegúz 14, Ábrahám 10, Panna 8 éves, a három kisebb otthon született.
Bár a politika mindig érdekelt, soha nem voltam semmilyen párt tagja. Az LMP-be azért léptem be, mert csak itt látok esélyt arra, hogy bebizonyítsuk, a politikát lehet hitelesen, korrumpálódás nélkül is művelni. Azt szeretném elérni, hogy a választók ne csak a rossz és a rosszabb között választhassanak. Ezenkívül azt gondolom, hogy itt, az „ökopártban” tudok a legtöbbet tenni környezetünk, lakóhelyünk védelme érdekében. Számomra még mindig fontosak az olyan kifejezések, mint család, becsület, morál, megvesztegethetetlenség, törvény előtti egyenlőség, emberi jogok. Nem elfogadható számomra, ha valami nem etikus, de jogszerű.
Életem jó részében a VII. kerületben laktam, és most is itt élek, dolgozom. A VIII. kerületben születtem, és a kilencvenes évek elején a Mikszáth téren hoztuk létre és működtettük életem legboldogabb időszakában a Könyves Kávézót.

Választókerületemben szeretném

  •  visszaadni az emberek hitét abban, hogy beleszólhatnak az őket érintő döntésekbe, azok nem a fejük fölött születnek, hiszen ki tudná jobban, hogy mi számukra a fontos, ha nem ők maguk.
  • támogatni a korrupció visszaszorítását; a zöld területek növelését és az alternatív energiahordozók alkalmazási lehetőségeinek felmérését;
    köztereink tisztaságának növelését, az áthaladó gépkocsiforgalom és az ennek következtében történő környezetszennyezés mérséklését.

    Elérhetőségem: moldovan59@gmail.com, http://lmp678.blog.hu/

    Kopogtató cédula leadására szolgáló pontok:
    Lumen Galéria és Kávézó, 1088 Budapest, Mikszáth tér 2. Nyitva tartás: h-P 8.30-19.00, Sz: 10-17.00
    YARD ruházat 1085 Budapest, József krt. 23. nyitva tartás: H-P 10-23, SZO. 10-13
    Sirály 1061 Budapest Király u. 50. nyitva tartás 10-24
    Hámori könyvkötészet 1074 Budapest, Csengery u. 30. nyitva tartás: H-P 7-12
          Ladino bár   1072 Budapest, Dob utca 53. Nyitva tartás: H-P 10-24 Szo: 11.30-24
    M étterem: Budapest, VII.ker. Kertész u. 48. - nyitva tartás: H-P 18-24, SZ-V 12-24

      központi irodánk: 1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 37.
 

2 komment
Ha tetszett a cikk, egyetértesz velünk, vagy kíváncsi vagy a véleményünkre, nyomj egy lájkot!

Címkék: kampány 2010 8ker 7ker ajánlószelvény moldovan belső erzsébetváros belső józsefváros

A bejegyzés trackback címe:

https://lmp678.blog.hu/api/trackback/id/tr941732627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fh 2010.02.11. 00:43:16

Laci,
ma Lucifer nevű gyermeked egy tanárnője boldogan ugrott a nyakunkba a Bródyn: egyébként is az LMP-nek adta volna a kopicetlit, de "ha Laciról van szó, akkor még inkább" :-)

hát, ilyen az, amikor a jelölt hitelessége elementáris erővel hat ... :-)

fh 2010.02.14. 23:22:49

ma is hasonlóan jártunk: "Dehát őt ismerem!" ... így egy másik gyereked iskolájából kaptunk egy tanárnőtől a Király utcában ...
még van két gyereked, és összesen a négy gyerekednek hány tanára is ??? ... :-))
süti beállítások módosítása