HTML

Lájkolj minket!

Képgaléria

Budapest szmogtérképe

Budapest szmogtérképe

Friss topikok

Minden jelöltünk áll (FRISSÍTÉSEK)

2014.02.28. 00:48 jt

Az első frissítés, hogy most már minden budapesti jelöltünk áll, és vidéken is komplett megyék. Már nincs olyan megye, ahol ne lenne beadva legalább egy körzet, és a 106 körzet csaknem kétharmadát leadtuk már.

A második frissítés, hogy az országos listához szükséges jelöltmennyiség is összejött.

A harmadik pedig, hogy mindhárom jelöltünket hivatalosan is nyilvántartásba vették a ma ülésező választási bizottságok.

14 komment
Ha tetszett a cikk, egyetértesz velünk, vagy kíváncsi vagy a véleményünkre, nyomj egy lájkot!

A bejegyzés trackback címe:

https://lmp678.blog.hu/api/trackback/id/tr365836389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

embermese 2014.02.28. 09:09:38

remek, akkor már csak kampányolni kell :)

08.szabogabor 2014.02.28. 09:40:14

Vajon abban is segít a Fidesz, mint az aláírásgyűjtésben? ;)

embermese 2014.02.28. 10:34:56

@08.szabogabor: postaládákat törtek fel az aláírásokért és különböző jogvédő szervezetek kilincseltek vele.. és utolsó percben telefonáltak egy volt miniszternek, még hiányzik 70 aláírás, nyomassák már.. aztán az MSZP és a Fidesz közölte, megnyitja a körzeteket a kis pártok előtt... Gábor, lassan én is nyitok egy blogot és leírom már, milyen jó kis biznisz is volt a két nagy pártnak az ajánlócetlizés :)

Tényleg nem unod? Te, aki egy fideszes politikus mellett dolgoztál, csak azt tudhatod, ami a fidesz körül ment, én , aki a baloldali kampányokban voltam, meg azt tudom, ott mi folyt :)

embermese 2014.02.28. 10:35:33

hozzunk össze közös blogot :)) Hogy legyen más a politika :))

08.szabogabor 2014.02.28. 12:42:15

@embermese: 1998-tól 2009-ig minden kerületi SZDSZ kampányt én vezettem. Ezalatt a csapatom begyűjtött többtízezer hiteles és tiszta ajánlást, a saját kezemmel kb 5000-et, tudod én nyertem egyéniben is önkormányzati körzetet közben. Neked is van ilyen jellegű tapasztalatod? Nincs? Ciki. Közös blogot meg nincs értelme indítani, nem tenne jót az olvasottságomnak, még a végén nekem is el kéne rejtenem a valós adatokat, mint épp itt teszi a sunyi LMP a jobb fölső sarokban. :)

embermese 2014.02.28. 14:41:51

:) mindig öröm látni, ha egy demokrata egy másik demokratát retkel.. holott tán inkább azzal kéne foglalkozni, hogy mondjuk a Jobbik befut harmadiknak és a mérlegnyelve lesz.. de úgy látszik, tudsz valamit, mert az nem izgat, az LMP-t mószereled módszeresen :)

Szép dolog a pluralizmus :) ha két, üzleti érdekekben megegyező oldal osztja fel maga között .)

08.szabogabor 2014.02.28. 14:51:29

@embermese: Itt én vagyok az, aki kilépett Kocsis mellől föladva az egzisztenciáját és azóta rendőrségről rendőrségre járkálva, újkedvenc LMP-s spanod meg az, aki beült havi 250 ezer bruttóért Kocsis tanácsadó sleppjébe bérellenzékinek. Akkor itt ki is mutyizik kivel? Vagy ha új kedvenceid csinálják, akkor az már más tészta?

embermese 2014.02.28. 14:57:48

nincs újkedvencem, se megváltóm.. se messiásom, szerintem nem messiásokra van szükség. Lehet a te szimpátiád kedvenc kategória, nekem nem. Engem egyetlen dolog motivál, minél több ember menjen el szavazni, ezáltal a Jobbik gyengüljön.. Én nem idolt keresek :) Ezért nem értesz meg soha és nem is fogsz.

Egyébként, kedves demokrata, sőt, nagyon demokrata barátom.. a demokrácia már csak ilyen... mindenkinek lehet más a politikai véleménye.. de egy másik demokrata pártot állandóan retkelni, az bolsevik tempó. Sajnos ez a véleményem.

Az a politikai kultúra, amit te is képviselsz, a magyar demokrácia legkárosabb jelensége.. meg lehet nézni 20 év alatt hova jutott az ország.

embermese 2014.02.28. 14:58:55

Látod.. én meg soha nem a politikai szférából éltem meg.. nem is akartam.. csak egyszerűen élni szeretnék, nyugodtan... van egy rossz hírem, a lakosság nagy része nem politikai tanácsadó.. és csak élni és gyarapodni szeretne, nem ideológiai barikádokon kajabálni.

08.szabogabor 2014.02.28. 15:13:57

@embermese: Tényeket írok. Hamis LMP kopogtató-cédulákról, megvásárolt LMP helyiképviselőről. Ezek szőnyegalásöprése pedig az elmúlt 20 év legnagyobb rákfenéje. Épp ezt teszed. Te és nem én. A demokrata meg önmagában semmit sem jelent. Pusztán azért soha nem támogattam senkit, mert demokrata volt. Ez alap, mondhatni csak a belépő. De én az előadás alapján ítélek. A valóság, és nem vágyak alapján. Tények alapján. Mint az LMP esetében. Ellentétben Veled.

Szabó L Krisztián 2014.02.28. 16:01:35

Komoly emberek állhatnak eme hsz-ek mögött. Nekem valami óvodás civakodásnak tűnik. Mindenféle megsértés nélkül.

De ami valóban fontos, arról értekezést, bejegyzést tőletek nem látok. Csak egymás szapulását, lehordását. Itt nem ellenségek vannak, hanem különböző nézetek. Még is, úgy beszéltek egymással, mintha az életetek függne attól, ki győz! Számomra elfogadhatatlan ez az aspektus. Itt senki nem lehet a másik ellensége, legfeljebb ellenfele. Ez a magatartás, amit itt csináltok, számomra embertelen és megalázó. Nem erről szól az emberség. Mások tisztelete, elfogadása, megértése kell legyen az alap! Ha ez nincs meg, akkor nagyon távol álltok az embertől, mindattól, ami emberré tesz minket. Bízom benne, hogy nem így van! Hiszem, hogy csak a harag és a düh szólt belőletek.

Hiszem azt, hogy jobbak vagyunk annál, mint amit most mutatunk.

Utólag is elnézést, ha mélyebbre mentem volna, vagy megbántottam volna bárkit is. Nem áll szándékomban vitatkozni, se megbántani senkit. Legyen szép napja mindenkinek :)

08.szabogabor 2014.02.28. 16:18:49

@Szabó L Krisztián: embermese nick gazdája közben már letiltott élőben a fészbukon. Hiába, demokratának lenni a gyakorlatban mindig nehezebb, mint beszélni róla.:)

jt · http://jakabfytamas.blog.hu 2014.03.01. 23:31:44

@embermese: Már rég nem Máté ellen harcol, engem talált meg. Talán mint azt az ellenzékit, aki a körülményekhez képest valójában működik.
süti beállítások módosítása