HTML

Lájkolj minket!

Képgaléria

Budapest szmogtérképe

Budapest szmogtérképe

Friss topikok

Kenyeret és cirkuszt! (Fidesz módra)

2010.04.16. 11:27 jt

Panem et circenses a 6kerben!

Furcsa szórólapok terjednek a hatodik kerületben. Gondolhatnánk, hogy provokáció, de nem. Az eredeti forrás Illés Zoltán hivatalos honlapja. Lássuk!

Valóban. Itt az idő a környezetváltozásra! Itt az idő, hogy befejezzük a választók hülyének nézését. A "kenyeret és cirkuszt!" római kori divatjának modern változata: cirkuszt négy évig, tüntetéssel, zavargással, kivonulással, ellenségeskedéssel, egymás ignorálásával majd kenyeret egy hétig a választások előtt. Az LMP jelenti, hogy a Római Birodalom már több, mint 1500 éve megbukott. A 21. század választóit kétes kimenetelű próbálkozás ilyesmivel befolyásolni.

Az osztogatás már egyszer nagyon nem jött be a szomszédban, a 8kerben (Ingyen tejet osztott a FIDESZ az időközi polgármester választások idején). Vajon a 6ker lakók jobban beveszik-e az etetést?

Hajrá Kaszics Bálint, hajrá LMP!

98 komment
Ha tetszett a cikk, egyetértesz velünk, vagy kíváncsi vagy a véleményünkre, nyomj egy lájkot!

Címkék: kampány fidesz terézváros lmp 6ker kaszics voks10 illes zoltan

A bejegyzés trackback címe:

https://lmp678.blog.hu/api/trackback/id/tr311926403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

too damn pretty to die · http://apuokolbeszoruloarca.blog.hu/ 2010.04.16. 12:18:53

Ki kéne települni melléjük és palacsintát sütni a cuccból.

ArcHy 2010.04.16. 16:28:29

Megerositem, 6. kerulet, hunyadi teri lakos vagyok. Kaptam ilyen xart. Basszak meg.

dover 2010.04.16. 16:35:23

Éjjen Vittor, Éjjenapárt! :D

itt rontotta el az mszp, hogy megtagadták a múltjukat..
bezzeg a fidesz.. élkommunisták! :)

aww 2010.04.16. 16:40:31

@Orbán a parazita, sose dolgozott!: Jaja, jön a Pintér Maffia segíteni!

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.16. 16:41:27

Sajnos Magyarországon egyetlen hiteles és komolyan vehető "zöld" politikus van, és ő vitathatatlanul Illés Zoltán. Szerintem ciki, hogy az LMP-nek bohóckodáson kívül többre nem telt. Kár. Az eddigi teljeítményük 0 (ami kétségtelenül több mint az MSZP vagy a Jobbik teljesítménye, amelyik durván negatív), és ez a zöld ügyekre is elmondható. Szóval fiúk...fel kéne kötni a gatyátokat, hogy Illés úr mellé fel akartok nőni...

Rókatojás (törölt) 2010.04.16. 16:44:18

izomból szánalmas... hej...

eloszto · http://eloszto.hu 2010.04.16. 16:45:49

Ha ez nagyjából 3 kiló, akkor 333 állampolgár kaphat. Vagy csak a szavazópolgárok?:)

hulyeinformatikus 2010.04.16. 16:47:04

@Orbán a parazita, sose dolgozott!:

Ne erőlködj, már a bögréket is ellopták. :-D

belga6 2010.04.16. 16:52:59

Szemét férgek, az emberek nyomorát kihasználva próbálnak szavazatokat szerezni. Gyomorforgató.

ZöldMarci 2010.04.16. 16:54:56

Kell még az a néhány körzet a Fidesznek kétharmadhoz. Természetesen csak a tejjel-mézzel folyó kánaán kedvéért, amiből ízelítőt adtak a választóknak.

jt · http://jakabfytamas.blog.hu 2010.04.16. 16:58:32

Hahó!
Kérnék mindenkit, igényesen kommenteljünk!!!

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.04.16. 17:00:52

@yscik: LOOOL :DDD
Zseniális ötlet!

Emlékszem, anno 1994-ben narancsot dobáltak a fideszesek mindenfelé... Selmeczi Gabriella még mindig előttem van. Az is ritka visszataszító volt, s a jelek szerint a kampányszerű ételosztásról azóta sem tudtak leszokni.

Persze, aki rászorul erre az alapanyag-csomagra, annak biztos jól jön. És szép, ha valaki ad a rászorulónak... csak az undorító, amikor meg akarják venni őket...

Mindenesetre érdekelne, hogy egyáltalán van-e olyan ember, akit 2010-ben Budapesten meg lehet venni 3 kiló kajával.

LuciusNeo 2010.04.16. 17:03:55

jaj ne... már kezd elegem lenni a másik párt fikázásra irányuló cikkekből, reklámokból, dolgokból... végre valaki azt mutathatná, mondhatná, hogy ő mit akar csinálni... de úgy látszik a magyar pártok között az LMP se kivétel...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.16. 17:07:58

@LuciusNeo: Te hol voltál eddig? Az LMP eddig semmilyen teljesítményt nem mutatott, de ha ők is csak ártani képesek, mint a Jobbik meg az MSZP, akkor jobban is járunk, ha ilyen passzívak maradnak..

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.04.16. 17:08:59

Fú, csak most látom, a szórólap alsó részén véletlenül felcserélték a liszt és a cukor képét!

@LuciusNeo: Hát, ha eleged van belőle, akkor mostanában véletlenül se mennyéki az internetre. Én onnét jövök, és tele van fikázással. :D

Viccen kívül: tényleg elég fárasztó a folyamatos mocskolódást és fikázást olvasni mindenhol (a nap sztárja e téren nálam Szanyi Tibor, a két lábon járó erkölcsi anomália). Sajnos a 2. fordulóig garantáltan ezt fogja csinálni mindenki, aztán talán kicsit lenyugszanak a kedélyek. Legalábbis remélem. :)

nestrot10 2010.04.16. 17:10:14

Nyal a szar Fidesz? hogy rohadna meg a képmutató, köpönyegforgató, Orsós Orbánnal együtt!!!!!
Nem kell a Rákosis -Orbános személyi kultusz és egypártrendszer . !!!!
itt az idő: ORBÁN TAKARODJ!
Jobb egy POlgárháború mint az Orbán féle egypártrendszer a Fidesz ÁVÓval!

jt · http://jakabfytamas.blog.hu 2010.04.16. 17:10:18

@LuciusNeo: Kéremszépen a többi párt nyílt vagy burkolt törvénysértéseire hadd hívjuk már fel a figyelmet!
A többi kérdésre meg: lehetmas.hu/program

Dimbula Terézia 2010.04.16. 17:12:21

A Római Birodalmos hasonlat telitalálat - ott is az volt, hogy a népvezérek ingyengabonát osztottak a plebsnek, hogy magukhoz csábítgassák őket

ManhattanProject 2010.04.16. 17:14:06

Ha valaki azt mondja, hogy a párt nem csinált semmit eddig, legyen már szíves nézzen fel legalább egyszer a weblapjukra és olvasson utána legalább csak az elmúlt fél év teljesítményének.

Bummer 2010.04.16. 17:15:14

Höhö, az LMP támadja a zöldmozgalomhoz legközelebb álló fideszes képviselőjelöltet.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.16. 17:18:18

@jt: @nestrot10: Azért örülök a Jobbiknak, mert az összes vállalhatatlan jobboldai figura végérvényesen a lehető legtávolabbra került a Fidesztől. Viszont szemlátomást a Jobbikkal rokon szocinyilas MSZP-keménymag támogatását alig titkoltan örömmel fogadja az LMP. Ez azért kínos, nem? Ez a kis fröcsögés is vonzza az ilyen alakokat..

belga6 2010.04.16. 17:21:26

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): nem 3, 1 kiló kajával is meg lehet venni. Szombat reggel tömve vannak a 40-es buszok, mennek a nyugdíjasok az osánba meg a teszkóba vásárolni Budaörsre, mert ott 2 ft-tal olcsóbb a liszt kilója, mint a közelükben lévő közértben. Sokan nyomorognak bp-en is.

Muster Mark 2010.04.16. 17:21:28

"Az LMP jelenti, hogy a Római Birodalom már több, mint 1500 éve megbukott."

Muster Mark jelenti, hogy az SZDSZ már egy hete megbukott.

Az új vezetés irányvonalába ez a stílus nem fér be: "cirkuszt négy évig, tüntetéssel, zavargással, kivonulással, ellenségeskedéssel"

Jelentem, hogy ex-TASZ Schiffer igen keményen fellépett a rendőri túlkapásokkal szemben, ő is gondolom zavargó szerinted? Mi a f*t keresel az LMP-ben? Menj inkább az szdsz romjait építgetni.

SándorSzabolcs · http://karma.blog.hu 2010.04.16. 17:21:33

A palacsintasütés zseniális ötlet. Csináljátok meg!!!!!!

Asszúrbanapli 2010.04.16. 17:24:11

hallgassatok inkább zenét
egyzene.blog.hu/

kvadrillio 2010.04.16. 17:32:17

tényleg ide jutottunk 20 év alatt ??? (°°) !

dr kíváncsivagyok 2010.04.16. 17:36:37

Csak azt nem tudom , hogy ha most szétosztogatják , akkor mi marad a választások utánra ? Akkor hagyják éhen halni Őket ?

Táltos.TV · http://www.taltos.tv 2010.04.16. 17:42:54

@proeskontra: 1994-ben az akkor környetvédelmi államtitkár-helyettes Illés Zoltán a meghívásomra előadást tartott egy kisebb csoportnak "Környezetvédelem a mindennapokban" címmel. Arra bíztatta a háziasszonyokat, hogy mosógépből vödrökbe engedjék le a vizet és azzal öblítsék le a WC-t. Szerinted ez komoly? :)

Feanor 2010.04.16. 17:47:19

szerintem nem gáz az ételosztás, kicsit furább hogy pénzért tolják. Nem kell egy ilyen jellegű eseményre ezzel a hangnemmel reagálni, rossz képet fest a pártról.

nestrot10 2010.04.16. 17:50:38

@proeskontra: te barom..akkor nekem is örülsz mert jobbikos vagyok!

stratez 2010.04.16. 17:50:58

Csakhogy Illés már gyakorlatilag képviselő, a 2. fordulónak csak jelképes jelentősége van, nincs rászorulva, hogy így szerezzen voksot, úgy hogy hagyjuk már ezt a fikázást, a sok tolvaj szoci itt a Terézvárosban is a kisujja lába körméig sem ér fel.

ermi71 2010.04.16. 17:51:00

Mikor szoknak le erről a pártok? Olyan álságos,megalázó,képmutató ez az egész.Ne a választás idején vagy közben jusson ez eszükbe.De jobb ha egyáltalán nem is jut ez eszükbe. Mindig hamis üzenete lesz annak ha egy politikus vagy egy párt ételt oszt vagy bármi ilyesmit.Mi a garancia arra, hogy a megajándékozott a függöny mögött rá fog szavazni?

miva? 2010.04.16. 17:56:21

@Feanor: nem gáz, ha nem kampányidőszakban történik.
ez kérlek "politikai rossz ízlésre vall"
:D
ne hülyüljön mán el mindenki a következő fordulóig!
az lmp meg ne kommentálja az ilyen dolgokat, elég, ha kirakja őket látványos helyre!
a többit megoldja az illés, meg a többi lökött

egyébként Illés miért hülyült meg?
nem lehet, hogy valaki ki akar tolni vele?
ráküldi a 200ft-os cukor-liszt-olaj akarókat, azt azok megverik, ha nincsen áru.
csak mert nem volt ő ennyire
a fák, a mélygarázs a nagymező utcában, meg egy pár olyan ügy, ami valóban jól lett lemenedzselve nem ekkora dilettáns faszra vall, de persze a kampányidőszak mindenkit megdebilíthet. de ráadásul tökre nincs is szüksége erre, mert vezet a majom.

nemána!

fidusz 2010.04.16. 18:04:12

@Periwinkle (aka A 40-es fantomja): Három hete is narancsot osztogatott a fidesz a városban. Elég éretlen, savanyú volt...

Halál Bika 2010.04.16. 18:05:00

Vajon listát is vezetnek azokról akik "vesznek" ilyen csomagot?

Will-O-The-Wisp · http://www.will-o-thewisp.gr/ 2010.04.16. 18:07:47

@Halál Bika: "Lakcím igazolására alkalmas igazolás szükséges." De majd azt mondják, hogy csak azért írják fel az adataidat, hogy ki tudják szűrni azt, aki többször is sorba áll.

Unommáazegészet 2010.04.16. 18:10:51

Az a cirkuszos rész az írásodban, a vonulgatásokkal, tüntetgetésekkel kissé otromba és gusztustalan vala. B+!

Alvarez 2010.04.16. 18:19:30

Illés egy igazi gerinctelen aljas ember. Mindenkivel öszerúgta a port, állandóan hazudozik, legalább tucatnyi alkalommal hallottam, ahogy a kijelentéseit a szakemberek tényekkel cáfolták.

Még műegyetemi korában kint volt valahol külföldön tanulmányúton. Miután hazajött, a kinti egyetem szólt a Műegyetemnek, hogy köszönik szépen, de magyart többet nem akarnak látni.

miva? 2010.04.16. 18:28:21

@szumurri: jeee
akkor ha jól értem, amolyan ufo-magazin író zöld ő.

jeee

zusammen 2010.04.16. 18:33:28

prokontra inkább az a kínos, hogy nektek még a blogotokat is a questor csoport támogatja, az lmp pedig szinte teljesen pénz nélkül megcsinált egy olyan kampányt, hogy a fidesznek már ételosztással kell harcolnia, hogy meglegyen a kerület.

ivrilider 2010.04.16. 18:36:47

A szocik jól kibasztak az LMP-vel, hogy épp itt léptek vissza. Nem amiatt persze, hogy úgysincs esélye győzni ez utóbbinak. Hanem mert Illéssel maradtak versenyben, aki alighanem az egyik legnormálisabb fideszes politikus, ráadásul majdnem az egyetlen, aki zöldügyekkel komolyan foglalkozott. Annyira rendben volt, hogy az Orbán egy időre ejtette is, kegyvesztetté vált. Ha jól tudom, '98 óta is már mindig csak az egyéni körzetét kapja meg, listára soha nem teszik föl. Tehát nem tiltja el a saját pártja a szerepléstől, fogalmazzunk finoman így. Úgyhogy nem is tudom, az LMP kampánystratégiája szempontjából nem lenne-e előnyösebb, ha inkább a rokonszenvét hangoztatná Illés Zoltánnal szemben - nem lehetne-e azzal több szavazatot szerezni? Vagy most tényleg rárepültünk a szocikra? Azért az mégsem a legfrappánsabb üzenet. A posztból meg nekem sajnos nem jött le, hogy ez törvénysértés, mert nem ismerem olyan behatóan a választási törvényt - de ha odaírtátok volna, bizonyára jobb lenne a visszhangja!

blacklord 2010.04.16. 18:39:49

@proeskontra: jaja. Illés Zoltán amolyan igazi sötétzöld fajta, akivel egyetlen értelmes diskurzust nem lehet lefolytatni (pl. nukleáris témában). Teljesen tájékozatlan, és össze-vissza beszél. Az LMP-nél még bőven nem voltak ilyen megnyilvánulások. Mellesleg te milyen "teljesítmény"-t akarsz egy párttól, aki még nem is volt a parlamentben? :-))) Hülye-e vagy?

beszerző · http://beszerez.hu 2010.04.16. 18:52:12

Ahogy nézem, az idők változnak, a módszerek alig...
kb. ezer főt megvásárolnak, ha jól számolom...az is valami:-)

parttalan 2010.04.16. 18:53:44

Szar alak, aki Terézvárosban a Fideszre szavasz!

blacklord 2010.04.16. 18:56:55

@szumurri: mindenkinek a figyelmébe ajánlom ezt az írást. Szatmáry engem konkrétan tanított, és pusztán az ő rosszindulatán múlott, hogy nem lett 5-ös a diplomám (annyira lehúzták a záróvizsgámat). Mindennek ellenére a szakmája megkerülhetetlen és betonszilárd szaktekintélye volt évtizedeken keresztül, nemzetközi szinten is. Ha nekem nem is, neki higyjétek el: Illés egy borzasztó kártékony, rengeteg ostobaságot beszélő, de nagyon ügyes manipulátor (kicsit hasonlóan Egely Györgyhöz, csak ő szerencsére nem politizál). Nekem az LMP-vel egyetlen komoly bajom van amúgy, és ez pont az energetika kérdésköre. Aki ma azt mondja, hogy no atom, az azt mondja, hogy több földgáz-olaj-szén. 10 év múlva már lehet, hogy kicsit más lesz, de addig egész biztosan nem változik semmi. És szerintem inkább a CO2-t pöfékelését állítsuk le, mint a relatív kis mennyiségű atomhulladékon parázzunk. Arról már nem is beszélve, hogy a balesetek is kicsit túl vannak dramatizálva: 55 év reaktorüzemeltetés, több mint 400 reaktor világszerte, és 2 igazán komoly baleset, amik közül egyedül Csernobilnak voltak tényleges környezeti hatásai (és annak is azért, mert a ruszkik idióták voltak és nem építettek betonburkolatot a reaktor köré). Azóta 24 év alatt sem történt újabb komoly baleset. Remélem az LMP ezen fog majd tudni változtatni... A fenntartható mezőgazdálkodás több élőmunkával, kisebb szállítási távolságokkal és jobb minőségű végtermékkel egy sokkal jobb indulási irány szerintem. Na ez már így is túl hosszú volt...

azember 2010.04.16. 18:59:03

nestrot10-véletlenül nem az OPNI-ból menesztettek ?Igaz ,amióta bezárták, sok beteg ember szaladgál gyógyulatlanul.Nagyon sajnálom.

papamaci1 2010.04.16. 19:02:44

Na most kérem szépen. Az LMP igen hamar elveszti a szűzességét , amint a FITYISZ-nek TÉNYLEG szüksége lesz a 2/3-ra (és neki magának nem lesz meg) DE az LMP-vel együtt esetleg igen. Ugyanez áll of course a FITYISZ-faló JOBBIK-ra is.....
Ezt beszopták. OVi-nak qrva nagy mozgástere van kijátszani őket egymás ellen, Kvázi nem is kell nekik a kétharmad, mert amúgy "demokratikusabbnak" látszanak. AZ LMP meg jó sok előnyt fog élvezni mint "demokratikus" párt...

papamaci1 2010.04.16. 19:05:32

@blacklord: Vili hogy yes atom. És főleg a fúziós, ha összeütik egyszer...
Mellesleg az embermilliárdok nem fognak lemondani az energiabőségről...

lulla 2010.04.16. 19:06:01

@yscik: Ahhoz tojás is kell, és a tojás manapság tiltott cucc az utcán:))

jt · http://jakabfytamas.blog.hu 2010.04.16. 19:07:03

Szolgálati közlemény:
1. Nem tudom, hogy Illés Zoltán miért csinálja ezt. Mielőtt kitettem, meggyőződtem, hogy nem provokáció.
2. Az LMP nem kommentál. A bejegyzésben levő rövid kommentár az LMP tagjainak és szimpatizánsainak blogján jelent meg, nem hivatalos. Az LMP hivatalos oldala a lehetmas.hu
3. Az LMP nem ellenzi az atomenergiát. Olyannyira nem, hogy amikor az Európai Zöld Párt alapító nyilatkozatát tárgyaltuk (a csatlakozás ügyében), ez volt az egyetlen vitatott kérdés.
4. Illés Zoltánt nem ismerem, ezért elkerültem a minősítését is.
5. A 4 év cirkusz a teljes politikai elitre értendő. A legutóbbi 4 év minden oldalról, és a Jobbik felől is az volt. Én ezt gondolom. Pont.

lulla 2010.04.16. 19:07:05

A palacsintához tojás is kell, a tojás meg ugye most nem oké az utcán:))

felvilágosító 2010.04.16. 19:07:58

Ha figyelembe vesszük, hogy a Fidesz egy olyan törvény tisztelő párt, hogy kampánycélra csak és kizárólag a neki járó normatívából finanszírozza akcióit, akkor azt is mondhatom, hogy az adományból részesülők a saját adóforintjaikból színte visszavásároltak valamennyit. Mert hát ugye a mi adóforintjainkból könnyű adakozni. Kiváncsi lennék arra, ha IZ-nak a családi kasszából kellet volna finanszírozni akkor is adakozna e? Egyébként az efféle akciók mitől hívják fel a környezetváltoztatásra a figyelmet?

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.16. 19:10:08

@nestrot10: azt hiszed az írásodból nem jött le egyből, hogy jobbikos vagy?!

papamaci1 2010.04.16. 19:14:01

Ja és a cikk. Az éhező leszarja , hogy melyik párt adja a kaját. Tessék más(minden ) pártnak kaját osztogatni, és a szavazó majd dönt , hogy a FITYISZ lisztet , vagy a MASZOP lejárt szavatosságú tésztát honorálja a voksával.

"A LÉT HATÁROZZA MEG A TUDATOT !"

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.16. 19:18:05

@stratez: végre egy értelmes hozzászólás, köszi!

papamaci1 2010.04.16. 19:18:05

Na szóval a lényeg. Az LMP meg lesz véve. Botox Ildi nem tudott semmit ajánlani...de OVi majd tud ám.....

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.16. 19:22:06

@blacklord: Igen, valószínűleg tájékozatlan, aki a környezetvédelmi bizottság elnöke volt 4 évig, aki 20 éve környezetvédelemmel foglalkozik, akinek mellesleg PhD fokozata van a témában, sőt aki a Fidesz-közelinek aligha mondható CEU-n egyetemi tanár, akinek Magyarországon a neve egybeforrt a környezetvédelemmel. Aki parlamenten kívülről is hitelesen és aktívan kiállt a környezetvédelemért. Szemben az LMP-vel, aki semmit se tett le az asztalra, és annyira tűnik őszintén zöldnek, mint a Katona Kálmán, amikor kitalálta magáról...

Alvarez 2010.04.16. 19:33:32

@proeskontra: szerintem olvasd el azt a levelet, amit blacklord belinkelt. Hát elég lesújtó Illésre nézve. És legalább tíz ilyet hallottam róla a múltban.
Amúgy nagyot csökkent a CEU a szememben, hogy egy ilyen sutyerákot alkalmaz tanárnak.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.16. 19:36:54

@blacklord: Azért szerintem el kéne gondolkoznia az LMP-nek, hogy mind jobbról, mind balról extrém szélsőséges kommentárok születtek a postra reagálva. Értem én, hogy frusztrált a nyilas meg neoliberális-posztkommunista keménymag a választási erdedmények láttán, de nekem csalódás, hogy az LMP nem biztos, hogy megszolgálja Kövér László által megelőlegzett "üdítő" stílust. Pedig nekem eddig Schiffer András (akit mélységesen tisztelek) garanciát jelentett, de úgy látszik, hogy a Fleck Zoltán (ultra szélsőséges baloldali gyűlülködő)-féle vonal fog itt is felülkerekedni. :(

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.16. 19:40:50

@Alvarez: Mindig voltak, vannak és lesznek is elmebeteg "szakemberek", akik szívesen beállnak akár ingyen is Fideszt gyalázni. Már a levél körítéséből is kitűnik, hogy nem szakmai alapon akarják Illést kritizálni, hanem a zsigeri gyűlölet süt csak belőle.
Sutyerák?! Illés és a sutyerákság? A Fidesz legbékésebb politkusáról...

budapest 678 2010.04.16. 19:43:50

@Bummer:
nem a jelöltet, hanem a módszerét :-))
nem ugyanaz!!!

Alvarez 2010.04.16. 19:47:23

@proeskontra: kit értesz elmebeteg szakembereken? Talán Szatmáryt, aki tételesen cáfolja Illés állításait a paksi üzemzavarról? És mi a nem szakmai alap a levélben? Talán az, hogy az uránnak mennyi az olvadáspontja?

hulyeinformatikus 2010.04.16. 19:51:08

@blacklord: "A fenntartható mezőgazdálkodás több élőmunkával,"

Miért is jó, ha valamit nem a lehető leghatékonyabban állítunk elő?

blacklord 2010.04.16. 20:09:15

@papamaci1: Lol. Fúziós plazmafizikában utazok amúgy "foglalkozásilag".

blacklord 2010.04.16. 20:13:41

@hulyeinformatikus:
Azért, mert a leghatékonyabb, az azt jelenti, hogy minél kevesebb pénzből minél több legyen. Ami ahhoz vezet, hogy tele lesz minden vízzel, és semmi íze nem lesz. Mint a zöldségek nagyobb része a 90-es évek közepe óta. Nyugaton még rosszabb is a helyzet, de otthon is sokat romlott gyerekkorom óta (pl. az ember nagyobb méretű paradicsomot már csak nagyon félve vesz, mert ált. vízíze van).
Nekünk pont arra kéne gyúrnunk (a termőföld kb. Magyaro. legfontosabb igazi természeti erőforrása), hogy minőségi termékeket állítsunk elő, saját és exportcélra. Nagy mennyiségben. Nem feltétlenül cél az, hogy ezt minél több ember tegye, de aki amúgy épp nem csinál semmit, az inkább csinálja ezt az állami támogatás fejében, mint semmit - aztán tőlem növeszhetnek később energiafüvet vagy kendert is :-).

blacklord 2010.04.16. 20:14:40

@azember: nem, csak egy MSZPs szavazó szegénykém (más blogok bejegyzéseiben ezt már leszögezte). Ez van, ő ilyenre sikerült...

blacklord 2010.04.16. 20:18:11

@proeskontra: elmondom még egyszer, szép lassan, hogy megértsd te is - az én szakterületemen ő konkrétan kókler szintű megnyilvánulásokat hoz össze, immár tíz éve. Az általad felsoroltak inkább NAGYON szomorúak ennek fényében, mint bármi mások. Egy fél LMPs többet fog tenni a környezetvédelemért 1 ciklus alatt, mint ő, amióta ott lebzsel. Kezdjük mondjuk az elején? Mivel jár ő a parlamentbe? Az LMPs képviselők jórészt bringával fognak, pl. Jé, hogy ilyet is lehet?

blacklord 2010.04.16. 20:22:49

@proeskontra: Lol. :-))) Kösz a jelzőket, ember. Pont a hozzád hasonló arcok miatt gondolom, hogy a Fidesz nem marad vezető erő a következő 15 évben. (mellesleg ők az elsődleges pártprefenciám most, mielőtt továbbgörgetnéd ezt az elmés gondolatsort). Vannak dolgok, amiket mindegy, ki csinál, parasztságok maradnak. Ilyen az ingyen kajaosztás választás előtt (miért nem inkább télen tették ugyanezt??), vagy az energetikai kérdések értelmes megvitatása helyett a hisztis anti-nukleáris hangulatkeltés, mindenféle szakmai tudást nélkülözve. Én mellesleg szintén úgy vélem, hogy a következő 50-100 évben jó lenne átállni a fisszióról vagy a fúzióra, vagy a megújulókra, de ettől még Illés eléggé zavaros dolgokat mond, és ez nem egyszeri botlás nála.

blacklord 2010.04.16. 20:24:23

@jt: Tényleg? Ez új. Ezt akkor kommunikálni is kéne, mert sok ismerősöm csak emiatt tartózkodik az LMP-től.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.16. 20:25:02

@Alvarez: "Munkatársaimmal már évek óta rémülettel figyeljük Illés Zoltán káros tevékenységét. A fent említett beszélgetésben azonban minden határon túlment, és olyan zagyvaságot adott elő „szakértői véleményként”, hogy azt nem hagyhatjuk szó nélkül."

vagy
"Illés Zoltán közel két évtizede a magyar közélet emblematikus alakja. Megnyilvánulásaival nyíltan a magyar közvélemény terrorizálására törekszik ahelyett, hogy a valóban aktuális és komoly környezetvédelmi problémák megoldását segítené elő. Különösen és feltűnően elfogult az atomenergiával szemben."

Szerinted így fogalmaz egy normális, elfogulatlan szakértő? Mert szerintem ez nyilasházmester tempó. Így a kurucinfón fogalmaznak. Meg a Vásárhelyi Máriáék. Aki ilyen levelet ír, azt egyből zártosztályra kéne vinni, ez nyilvánvaló.
Fogalmam sincs hogy fognak az LMP-sek a parlamentbe járni, viszont Illéssel többször is utaztam a 4/6-os villamoson együtt. Ő egy hiteles ember. Például Rólad beszéltem, amikor a Fleck-vonalat hoztam fel...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.16. 20:28:12

@blacklord: Nekem meg az LMP az elsődleges prefenciám, nem tűnt fel a hozzászólásaimból?:) Ne nézz már hülyének...

blacklord 2010.04.16. 20:42:19

@proeskontra: Igen, ez egy ilyen ország. A közeljövőre mindenképp kellett a 2/3-ad, és ehhez egyedül a Fidesz elég erős. Az LMP közelebb áll hozzám, de most a Fidesz 2/3-a fontosabb volt - ui. biztos voltam benne, hogy ha esetleg nem is jut be most az LMP, 4 év múlva már 10% feletti tényező lesz, mindössze annak alapján, amit az utóbbi fél évben láttam tőlük. Tudom, hogy ezt Fideszes pártdroidként nem tudod elhinni, de ez nem is baj - az ismeretségi köreimben se ismeretlen ez a hozzáállás, mi több, a Mamámat is ez jellemzi (mi csináljuk hú de jó, ők csinálják, bor-zasz-tóóóóóó!).
Az átlagmagyar lelkülete MÉG (!!) közelebb áll a Fidesz-nél nem ismeretlen kisebb-nagyobb mutyik és stiklik világához, és ezért is valószínűbb, hogy a mostani szükséges kellemetlenebb intézkedéseket tőlük jobban beveszik (mivel az átlagmagyar is lefizet rendőrt és hivatalnokot ahol kell, megoldja ÁFA nélkül, stb), mint egy idealisztikusabb társaság. Lesz itt még nagy sírás-rívás, amikor kitesznek több tízezer felesleges embert a közigazgatásból - de erre van szükség (MÁV-ról ne is beszéljünk ezen a téren...).

blacklord 2010.04.16. 20:47:04

Ami azt illeti, én igazán az Antall-féle MDF-et kárhoztatom, hogy nem tették meg ezt már akkor, hiszen nekik úgyse ártott volna (Antall tudta, hogy az átmenetet levezénylő erő óriásit fog bukni). Ahogy pl. az észtek, akik 20 év hátrányból indultak (konkrétan nem csatlós államai, de részese voltak a SZU-nak!), és amikor '99-ben ott jártam, már előttünk jártak ezen a téren fényévekkel (közigazgatás). Azzal kezdték, hogy kibaszták a teljes köztisztviselői kart a picsába, és alapjaiból újra felépítették az egészet, jól megfizetett fiatalokkal nagyobbrészt, akiket jól megfizettek, viszont cserébe komoly teljesítményt kellett felmutatniuk. Meg is lett a hatása.
Jött pl. a 80 éves öregapó, és intézett a nyugdíjával kapcsolatosan valamit egy digitális hitelesítés után egy terminálon, 2 perc alatt meg is volt. Otthon ez mibe lett volna neki? 1 óra sorban állás, majd még 20 perc frusztráció a hivatalnokkal...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.16. 20:52:40

@blacklord: Fideszdroidként én dicsértem Schiffer Andrást, Te viszont a legjoviálisabb fideszes politikust is szapulod. És szalonképtelen gyűlölködők pártjára állsz. Kár. Fideszdroidként nem én hülyéztelek le Téged, de mindegy. Biztos velünk fideszdroidokkal van a baj...

hulyeinformatikus 2010.04.16. 21:03:17

@blacklord: Attól lesz vízíze, hogy géppel kapálják meg, nem kézzel bohóckodnak?
Ez új Nekem.

budapest 678 2010.04.17. 13:10:38

@hulyeinformatikus:
biotermékek? biodinamikus gazdálkodás? mennyire új?
:-))

Lali_ 2010.04.17. 17:42:59

Az LMP meg labdákat osztogatott az első forduló előtt: index.hu/video/2010/04/09/lmp_kampanyzaro/
A jobbik és az MSZP meg kajáltatta az embereket egy gyűlésen: index.hu/belfold/2010/valasztas/mindent_a_partert/gulyast_es_porkoltet_foz_obudan_a_jobbik_es_az_mszp/

Akkor most miről is beszélünk? Bagoly mondja verébnek.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.18. 11:09:56

@Lali_: KO. Kiütéssel győztél azt hiszem, szép volt!:) De azért az is jellemző, hogy a kicsit sem elfogult Index kirakta ezt a postot főoldalra...

budapest 678 2010.04.18. 12:37:54

@proeskontra:
a kiütéstől ez messze van, mint Makó Jeruzsálemtől :-))...

egy pici sárga gumilabda kellékként való osztogatását igen durva aránytévesztés a szavazatcsalogató olaj-liszt-cukor lakcímkártyás ultrakedvezményes áron való osztogatásához hasonlítani ...

a labdáért nem álltak már órákkal előtte tömött sorban, kis székeket bekészítve ... viszont a gyerekek örömére is jót lehetett vele játszani ... miközben nem rombolta az ember önbecsülését és nem erősítette kiszolgáltatottság érzését ...

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.18. 14:37:08

@budapest 678: Azért megnyugtató, hogy más felvetésemre nem igazán tudtatok mit reagálni. Valamint az is fura, hogy az MSZP és a Jobbik ételosztásából nem csináltatok posztot, azt nem ajánlotta az Index.
Egybéként a labda pont úgy manipulálni akar, mint a liszt, csak más-más érzelmekre játszik. Az igazi különbség csak annyi, hogy Illés Zoltán nem szorul rá a szavazatvásárlásra, hiszen szerencsére borítékolható a győzelme, hiába is mondott le az MSZP a javatokra, amit állítólag a helyi jelölt meg is köszönt...szép kis társaság mondhatom.

budapest 678 2010.04.18. 20:33:05

@proeskontra:
"azt írtad, hogy az LMP eddig semmilyen teljesítményt nem mutatott" ... eszerint nem jártál még a honlapunkon :-)

"Jobbikkal rokon szocinyilas MSZP-keménymag támogatását alig titkoltan örömmel fogadja az LMP"
... erre kellett volna valamilyen példát vagy konkrétumot írni, az ellenkezőjével viszont tele volt és van a sajtó :-)

"Már a levél körítéséből is kitűnik, hogy nem szakmai alapon akarják Illést kritizálni, hanem a zsigeri gyűlölet süt csak belőle." ... a posztban egyetlen szó sem esett Illés Zoltánról, a poszt írója nem gyűlölködött, csupán egy demagóg választási kampányfogásra hívta fel a figyelmet :-)... és lehet, hogy ezt sem tette volna, ha a szórólap alján nem keveredik a palacsinta alapanyagok közé az "Itt az idő a környezet-változásra" ezen kontextusban nehezen értelmezhető frázisa ... :-)

Illés Zoltánt valóban sokan ismerik és elismerik eddigi munkásságáért a zöld mozgalomban, ezért is méltatlan, hogy egy ilyen kampányfogás kötődhet a nevéhez :-((

a többi észrevétel úgy tűnik, a kommentelőktől jött, innentől övék a szó ...

jt · http://jakabfytamas.blog.hu 2010.04.19. 10:45:52

Beszámoló a "kajaosztásról":
www.origo.hu/itthon/valasztas2010/kampanynaplo/komment/20100418-elelmiszert-osztott-illes-zoltan-fideszes-kepviselojelolt-a-vi-keruletben.html?cmnt_page=1

Az tetszik, hogy vászonszatyor is járt hozzá.

Az nem tetszik, hogy:
"Illés Zoltán szerint akciójának nincs köze a választásokhoz, õ csak segíteni akar az embereknek. Azt mondta - és ezt több sorban álló is megerõsítette -, hogy már többször rendezett hasonló akciót, õsszel krumplit osztott, decemberben pedig karácsonyfát."

Hálót, kéremszépen, nem halat...

Érdekelne továbbá, hogy ezzel a minimum 400000 Ft-os tétellel együtt mégis hogy fért bele óriásplakátostul, szórólapostul az egymilliós (törvény által maximált) kampányköltésbe. (Azt meg már meg sem merem kérdezni, honnan volt rá pénz...)

Meg állítólag Verók feljelenti, hogy nem adott nyugtát a 200 forintokról :) Ezt oldják csak meg maguk közt.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.19. 12:42:01

@budapest 678: "Már a levél körítéséből is kitűnik, hogy nem szakmai alapon akarják Illést kritizálni, hanem a zsigeri gyűlölet süt csak belőle."

Ezt nem Rátok írtam, hanem arra a fröcsögő "szakértői" levélre, amit valamelyik fideszfóbiás belinkelt...:)

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.19. 12:45:33

@budapest 678: "... erre kellett volna valamilyen példát vagy konkrétumot írni, az ellenkezőjével viszont tele volt és van a sajtó :-)"

Én csúnya fideszdroid az ATV-ben láttam Bárándy Gergelyt a Vörösterminátor-asszonynál, és ő mondta, hogy az összes LMP-s helyi jelölt sűrűn köszöngette nekik visszalépésüket. Nem örülnék, ha kiderülne, hogy a fideszesek megköszönnék a Jobbik visszalépését, ugyanis van az a szint, ami alatt nem köszönget az ember. Az MSZP meg a Jobbik bőven az alatt a szint alatt van.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.19. 13:02:17

@budapest 678: Arra akarom csak felhívni a figyelmet, hogy mind a jobbcentrista Fidesznek, mind a balcentrista LMP-nek ciki és méltánytalan a militáns szélsőséges Jobbik és MSZP segítségének burkolt elfogadása. Főleg, ha utóbbi szerint lehet más a politika...Jobban örülnék, ha az LMP a szalonképes pártok közül keresne magának szövetségest, jelen pillanatban úgy néz ki, hogy ez csak a Fidesz-KDNP lehet.

jt · http://jakabfytamas.blog.hu 2010.04.19. 13:38:37

@proeskontra: Köszöngette ám a fene! Te elhiszed Bárándynak? Én speciel a négyből hármat ismerek személyesen, ebből kettőről tudnék, ha megköszönte volna, de egyikről sem tudok. Pont.

proeskontra · http://kettosmerce.blog.hu/ 2010.04.19. 14:40:29

@jt: Ott a pont! Igazad van, egy MSZP-s akkor is hazudik, ha kérdez.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2010.04.19. 15:40:30

@belga6: "Szombat reggel tömve vannak a 40-es buszok, mennek a nyugdíjasok az osánba meg a teszkóba vásárolni Budaörsre, mert ott 2 ft-tal olcsóbb a liszt kilója, mint a közelükben lévő közértben. Sokan nyomorognak bp-en is."

Ez szépen hangzik - jártál is arra?

Én minden áldott nap a 40-es buszcsaláddal utazom.

A busz nemcsak szombaton van tele nyugdíjasokkal, hanem minden hétköznap reggel, ráadásul Bp. felé is (gondolom, ők nyitásra mennek).

Elnézve őket, egyáltalán nem a szegénység a legszembetűnőbb tulajdonságuk. Nem kopott, cekkeres kisnyugdíjasok, akiknek a szatyrában öt zsömle meg két liter tej fityeg...

Hobbivásárlók, akik ingyen utazgatnak a reggeli csúcsban, és legfőbb szórakozásuk, hogy "ki tud 20 fillérrel olcsóbb kiflit venni" játékot játszanak a szomszédaikkal. Délután gondolom összeülnek, és vadászélményeiket mesélik egymásnak... persze a kaja mellé feltétlen meg kell venni egy talicska fölösleges szemetet is, amire a "közeli közértben" biztosan nem dobná ki a pénzt.

Magyarul: a kisnyugdíjas duma Budaörs-40es-Auchan vonatkozásban nem más, mint csalfa közhely.
süti beállítások módosítása